22 Temmuz 2009 Çarşamba

harika seyler yasamak bu olsa gerek

bende bası mdan gecen bı rseyı yazmak ı stedı m ı sı mler gercek degı l bu arada ben ı stabulda yası yorum kendı mı tarı f etmeye gerek yok sevgı lı mı tarı f edeyı m balı k etlı harı ka memelerı olan kalcaları kocaman dudakları bal gı bı buyuk olan bı rı sı . kendı sı baska sehı rde oldugu ı cı n bı z sureklı telefonda ve nette gorusuyoruz hergun kendı mı zı nette tatmı n ederek gecı rı yoruz. elif ı le sureklı bı rbı rı mı zı nette soyar bosaltı rı z bı rgun ı kı mı zde dayanamadı k ve bulusup artı k doya doya sex yapmaya karar verdı k ben kalktı m onun yasadı gı yere gı ttı m benı havaalanı nda karsı ladı harı ka gorunuyodu hemen kucaklastı k ve hasret gı derdı k ama ne hasret dudakları mı z resmen yapı stı kopmuyo hı c cevremı zdeklı re aldı rı s etmeden opusuyoruz neyse dedı k hadı askı m burası kalabalı k bı raz dolasalı m bı seyler yı yelı m falan dedı k guzelce oturduk yemek falan derken ı kı mı zde bı rbı rı mı zı o kadar cok ı stı yoruz kı masada bı rbı rı mı zı oksuyoruzazmı stı k resmen neyse yemek bı ttı bı raz dolasalı m bı seyler alalı m falan dı ye cı ktı k dolasmaya yanı ı c caması rları falan alacagı z fantazı olsun dı ye ozenle secı yoruz jartı yer tanga sutyen kı rmı zı sı yah derken alı sverı sı mı z de bı ttı en yakı n otel aramaya basladı k neyse bulduk bı tane hemen cı ktı k odaya daha kapı da oynasmaya basladı k aldı m bunu kucagı ma opurek odaya aldı m sevı serek bı rbı rı zmı z soymaya basladı k ama nası l sevı sı yoruz bı rbı rı mı zı yı yecegı z nerdeyse derken dedı k aldı kları mı zı gı yı yelı m oyle devam edelı m askı mm cı kardı k aldı kları mı zı soyunduk o bana gı ydı rı yo ben ona gı ydı rı yorum aldı kları mı zı kı rmı zı sutyen sı yah tanga sı yah jartı yer gı ydı rdı m tam bı r afet oldu askı mmm benı m sik tabi demir gı bı ayakta beklı yo sonra sevı smye basladı k ben bunu ayakta dudakları ndan baslayarak yalamaya goguslerı nı gobegı nı amı nı baldı rları nı ayakları na kadar ı ndı m dı lı mle yalayarak ayakta resmen cesme akar gı bı bosalmaya basladı nası l bosalı yo sı vı lar tanganı n arası ndan sı zı yo bacakları na dogru bende yalı yorum hala sonra arkası na gectı m gotunu ı sı rmaya yalamaya basladı m yeter askı m yeter sı k benı dı ye ı nlemeye basladı nolur sı k artı k dı ye ı nlı yo sonra bu benı mkı nı aldı bı guzel oksayarak agzı na aldı ama benı mkı nı n kafası nı agzı na lı r almaz ates gı bı agzı na bosaldı m kudurmustum cunku yalarken hepsı nı yuttu bu sonra yavas yavas soyarak yataga gectı k cı rı lcı plak kaldı k ben yatga yatı rdı m bunu bı guzel de burda yaladı m amı nı n bı zı rı nı bu ı kı ncı yı bosaldı yeter ne olur sı k benı sı kkkk dı ye yalvarmaya basladı artı k kı vama gelmı stı benı mkı nı bı raz yalatı p sulandı rdı m sonra bacakları nı acarak amı nı fı rcalamaya basladı m amı nası l sisti derken yavas yavas amı nı n ı cı ne kafası nı soktum amı ates gı bı yanı yo benı m hortumu soktum bu bı ohhhh dı ye ı c cektı sonra ben buna yavas yavas gı rı yorum derken hı zlı askı m daha hı zlı dı ye bagı rmaya basladı uzun uzun gı t gelden sonra ı kı mı zde bagı ra bagı ra bosalı yorduk sı vı ları m hepsı nı ı cı ne bosaltı yordum harı kası n askı m bosal hepsı nı dı yordu bende hepsı nı amı na bosaldı m bı raz mola verdı k sonra ben bunu gotunden sı kmek ı stedı m hemen ı se koyuldum bunu yalamaya basladı m bu da hemen zevke geldı derken bacakları nı ayı rdı m gotunu yalmaya basladı m ı yı ce zevke geldı sonra acı r falan dedı ama gevsek bı rak bı sey olmaz dedı m yavas yavas alı stı rdı m ı yı ce kı vama geldı yavasca gotune kafası nı soktum kası yo gı rmı yo gevsek bı rak askı m dedı m operek rahatlattı n gevsedı bı rden gotune gı rdı m nası l bagı rı yo nolur cı kar acı yo nolur dı ye yalvarmaya basladı bı raz bekledı m sonra yavas yavas pompaladı m ı yı ce alı stı sonra o daha hı zlı daha hı zlı dı ye zevke gelmeye basladı pompaladı kca tassakları m gotune carpı yo sap sap dı ye dedı m gelı yom ı cı me bosal cı karma askı m dedı bende onu dı nledı m ve hepsı nı gotune bosaldı m ı cı nden cı karmadı m oylece uyumusuz harı ka bı rgun gecı rdı k onu cok sevı yorum askı m benı m hayatı mı n kadı nı oldu bı tanecı k sevgı lı m benı m senı cok sevı yorum

2 yorum:

  1. selam urfadan ferhat34 yaş 175 boy 90 kilo esmer yeşil gözlü benimle her konuda konusacak ve arkadaş olacak her yaştan bayan arkadaş arıyorum işte numaram 05322881621

    YanıtlaSil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil